Velkommen til oss!

Vestfold fylkeskommune utgjør en positiv forskjell i en region med 6 kommuner og ca. 254 000 innbyggere.
Ledergruppa i Vestfold fylkeskommune - 6 personer, 3 kvinner og 3 menn
Ledergruppa i Vestfold fylkeskommune
Foto: Anders Palmer Holmen

Vil du være med og utvikle regionen vår sammen med dyktige og engasjerte kollegaer? Fylkeskommunen er en regional utviklingsaktør og en stor tjenesteleverandør. Vi har ansvar for viktige oppgaver innen blant annet videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging.

Vi er ca 2 500 ansatte, og summen av de menneskelige ressursene er store. Medarbeidere og ledere samhandler til det beste for brukerne våre - innbyggere, elever og pasienter. Sammen med kommuner, næringsliv og andre aktører er vi opptatt av å realisere potensialet i Vestfold.

Vi bidrar til verdi for framtida og utvikler fylket gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet!

Vi ser fram til å møte deg!

Publisert: 09.12.2019 Oppdatert: 18.12.2023 kl.10:11